Barfiks nasıl çekilir

Barfiks nasıl çekilir

Daha fit bir vücuda sahip olabilmek için sürekli spor salonlarına gitmenize gerek yok. Evde çekeceğiniz barfiksler ile vücudunuzu forma sokabilirsiniz.
0.0 (0 oy)
Barfiks çekmek, tüm egzersiz hareketlerinin arasında en az sevileni ve en az popülariteye sahip bir uygulamadır diyebiliriz.  Barfiks çekmek için sabit bir demire tutunarak vücut ağırlığınız sarkıtıp, sırt kaslarınızı kullanarak çene demirin hizasını geçene kadar kendinizi yukarıya doğru çekersiniz. Burada vücut ağırlığının tamamı kollara verildiğinden dolayı bu hareket çoğu insana oldukça zor gelir. Bu hareket oldukça az kişi tarafından yapılmakta olsa da en etkili sırt hareketi yoludur.

Barfikse yeni başlayacaksanız eğer öncelikle çekme gücünüzü test etmelisiniz. Ellerinizle demir çubuğu kavrayarak omuzlarınızı genişlemesine uzattığınızda, çeneniz demir çubuğun hizasına gelene kadar kendinizi yukarıya doğru çekmelisiniz. Kendinizi aşağıya doğru saldığınızda sonraki amacınız hedefinizi yükseltmek olmalıdır. Her seferinde mutlaka daha fazla barfiks çekmeyi kendinize amaç edinmelisiniz. Barfiks çekmekle sırt ve kollarınızı geliştirebilmek için vücudunuzun ağırlığını kullanmaktasınız.  Bunun için haftada bir barfiks yapmanız ve iki gün dinlenmeniz ilk başlayanlar için oldukça önemlidir ve kendinizi bara çekerken mutlaka ilk başlarda yavaş yavaş çekmelisiniz.