You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Muhabbet kuşu nasıl konuşturulur”.


“Muhabbet kuşu nasıl konuşturulur” için 784 Yorum

  1. Emre diyor ki:

    ilk kuş aldığınız onunla hep konuşun elinize almayın kafesin içinden sevin 2-3gün sonra hep elinize alın ama ilk 15 gün salmayın çünkü odayı bilmediği için duvarlara eşyalara çarpabilir ben 2.gün elimden kaçırmıştım çarptı heryere sonra ben onu ortama alışncaya kadar elimde sevdim şimdi benim kuşum (babacık,cicikuş,öpücük,öpücük ver,öpücem,kapı zilini taklin ediyo,elimize çağırınca geliyo,fıstık,cicik fıstık)diyo bunların hepsini yapıyo hiç abartısız ama hiç odadan çıkmıyo… DAHADA BİRSÜRÜ ŞEYLER

    VAR

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 2 Thumb down 0

  2. atakan diyor ki:

    kuşum nedense köpek sesi çıkartıyo köpek havlayınca o da havlıyo çok acayip fakat daha konuşmuyo değişik sesler çıkarıyo galiba konuşacak daha 3 aylık ve erkek yardımcı olursanız sevinirim

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  3. atakan diyor ki:

    sevgili admin

    kuşum için bir gaga taşı aldım fakat gagasını hiç törpülemiyor yardım ederseniz sevinirim

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • admin diyor ki:

      Demek ki törpüye ihtiyacı yok

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 1 Thumb down 0

    • yosun diyor ki:

      kuşu taşın yanına elline gotur gagasını ona dogru yonlendir (cok yawas) sonra nazikce gagasını tasın uzerinde gezdir o ne oldugunu
      anladıktan sonra her zaman bunu deniyecektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • İlayda diyor ki:

      Atakancım bak şimdi:Kuşlar ihtiyaçları olduğu zaman törpülerler.Benimki bolca törpülüyor,ilgisini çekiyor.Onu bu konuda zorlama.Bu çok da gerkeli bişey değil.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • hande diyor ki:

      benimde öyle odu

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nisnur diyor ki:

      benim kuşumda öyleydi merak etmeyin ışık kapnınca gecelerei felan onlar yapıyorlardır ama gagası uzadıysa bşr veterinere götürmelisiniz

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nergiz diyor ki:

      küçükse yapmaz

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ege diyor ki:

      benim kuşum da sürtmüyordu siz öneme almayın bekleyin 9-10 ay gibi alışıp sürter

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • serhat diyor ki:

      atakan onda herhangi bi sorun yok nedeolsa 24 saat yanında deilsin canı isterse yapar ve alışmalı gaga taşına

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • leman diyor ki:

      demekki gagalamasına gerek yok varsada vetererinere götür veterine gagasını düzelttir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  4. atakan diyor ki:

    kuşumu 2 aylıkken aldık çok kaşınıyor ve hapşırıyormuş gibi sesler çıkarıyor galiba annemin çok hapşurduğundan dolayı oluyor

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  5. atakan diyor ki:

    merhaba arkadaşlar benim vereceğim yorum bağzılarına cevap verebilir.

    ben muhabbet kuşumu aldığım gün onu elime alnmaya çalıştım fakat aldırmamak için çok öttü ben de ailesinden ayrıldığı için korkmuş onun için kuşu 2 gün fln elime almadın ona iyi davrandım artık öyle yapmıyo ve artık konuşmaya başladı cici kuş fln dio köpek havlaması çıkarıyo onu çok seviyorum fakan ismini söleyemiyo çünkü ismi no pçtk içinde hiçbiri yok ismini no koymamın sebebi de no dediğim zaman gözünü büyültüyo ve çok komik oluyo :D :D

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  6. atakan diyor ki:

    bi de nom 6 kardeşti bi anne 6 tane doğurabiliyo mu ce mi de kuşum şu an 3.5 aylık tüylerini ne zaman dökecek yardımcı olursanız sevinirim admin

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  7. enes diyor ki:

    benim kuşum yaklaşık 18 aylık konuşabilir mi?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  8. Ertuqrul diyor ki:

    Benim iki tane kuşum var Dişi olanın Adı PufPUF erkek olanın adı Haylaz :) Dşi olan tan 30 Kelime soyluyor bunlar: Babacık fenerbahce hırsız istanbul puf puf kader güzel kız Öpücük SAAT çAN ERTÜK annecik çiçek…. daha fazla yazamam :)

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Melih diyor ki:

    Üstat Bende 2 adet kuş var aynı kafeste duruyorlar gayette güzel kouşturdum yani aynı kafeste olmuş olmamış ö.d

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  10. hasret diyor ki:

    slm ben muhabbet kuşunu alalı 2 ay oldu konusturmaya çalısıyorum halen.sabırla beklıyorum. benden çok korkuyor sanırım. kefesın içine elimi sokup başını oksamama müsade etmıyor korkup kaçıyor.ne yapıcagım lütfen yarddımm…!!

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  11. hasret diyor ki:

    bu arada kuşum 5 aylık…erkek

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  12. enes diyor ki:

    arkadaşlar kuşunuzun gagasının altında bir kçük delik varsa kmuşuyormuş ama yoksa konuşmuormuş benim kuşum konuşmuo ama ben adını söyledğimde bazen ötüo bir de biz konuşunca ve televizyondaki kişiler konuşunca ötüp duruo acaba konuşmayamı çalışıo?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  13. çağla diyor ki:

    bnim kuşum bir iki kez konuştu şimdi uyguluyoruz.

    annemle.çok teşekkür ederz. :)

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  14. çağla diyor ki:

    benim kuşum var ama bir iki kez konuştu.biz bu uygulamayı yapmamıştık.ama şimdi yapıyoruz.çok teşekkür ederiz. :)

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  15. ece diyor ki:

    benim kuşum 5 aylık ve daha konoşmuyor hep sohbet ediyorum onla ani hareket yapıyorum bana yardımcı olurmusunuz sitede yazan her şeyi yaptım ama olmadı çok sinirli ne yapabilirim yardımınıza ihtiyacım var ben onu çok seviyorum ama bi özelliğide olsun istiyorum lütfen yardım edin

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  16. YuSuFF diyor ki:

    benin kuşum var 2,5 3 aylık benden o kadar kaçıyorki elimi ısırıyor başını okşuyorum sewiyurom alışmıyor erkek sarı tüylü kkendime nasıl alıştırabilirim :=?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  17. GÖKTUĞ GÖ diyor ki:

    SELAMLAR BEN BUNDAN 3 AY ÖNCE 2 TANE KUŞ ERKEK DİŞİ BUNLARI BU ZAMANA KADAR HİÇ AYIRMADIM VE PEK İLGİ GÖSTEREMEDİM DOĞRUSU ŞİMDİ ONLARI AYIRMAYI DÜŞÜNÜYORUM FAKAT 2SİDE COK HAYLAZ KAFESE ELİMİ SOKTUMMU ÇILDIRIYO BAŞLIYOLAR UÇMAYA KAFESTE SAĞA SOLA ELİME ALDIMMI PEK ISIRDIKLARINI SOYLEYEMEM AMA HUYSUZLANIYOLAR SİZCE BEN BUNLARI BU KADAR SÜREDEN SONRA AYIRMALIMIYIM YOKSA BERABER KALSINLARMI AMA KONUSTURMAYIDA COK ISTIYORUM ERKEK OLANI SİZCE BAŞARABILIRMIYIM BU SUREDEN SONRA DEDİĞİM GİBİ HİÇ AYIRMADIM KAFESLERIDE BUYUK SAYILIR SİZDEN RİCAM ŞİMDİ BANA NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ ANLATMANIZ FARZEDINKI BEN İŞTEN CIKAR CIKMAZ EVE GITCEM BU KUŞLARI NE YAPMALIYIM AYRINTILI ANLATIRSANIZ COK SEVINIRIM..DR.GÖKTUĞ GÖKÇEADA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI TEŞEKÜRLR ŞİMDİDEN

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nasilgen diyor ki:

      Eğer kuşunuzu konuşturmak istiyorsanız TEK bakmalısınız. Konuşturmak ve alıştırmak için ise en iyisi yavru bir kuştur. Siz en iyisi gidin o iki kuşunuzu aldığınız yere verip yerine bir adet yavru erkek kuş alın.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • furkan diyor ki:

      konuşturacaksanız erkek olanı aynı evde birbirlerinin sesların duymayacağı ve görmeyecepi bi r ortama koyun .önce kuşları kendinize alıştırın yoksa konuşturamazsın .daha sonra akşamları loş ışıkta onunla konuuşun ve ona sevginizi gösterin.konuşatıktan sonra kuşları yine birleştirin.ve ondan sonra hem yavru alırsınız hemde kuşunuz konuşabilir.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • AHMET YILMAZ diyor ki:

      öncelikle merhaba..ben izmirde uzun zamandır ticari amaçlı kuş yetiştiriyorum,muhabbet kuşları çok kıskanç hayvanlardır.eşleri ölmediği sürece asla bir başkasıyla eşleşmez..ama illada ayırmak isterseniz her ikisininde kafesine petshop'larda satılan kafes aynalarından asın,böylece kuş aynadaki kendi yansımasını görünce kafese yeni bir arkadaş geldi sanıp yanlızlığını unutacaktır..bu arada kuşları alalı 3 ay oldu demişsiniz,bu kuşlar siz aldığınızdada ortalama 3-4 aylık olduğunu tahmin edersek 7 aylık bir muhabbet kuşunun konuşması çok zordur o yüzden sevenleri ayırmamanızı tavsiye ederim

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • baris diyor ki:

      ayırırsan ikiisde konuşma ve ölebilirler bence alırken hata yapmışsın bunu cevabı yok

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  18. kuşçu diyor ki:

    YAW ADMİN YA BENİM KUŞ YEMİNİ YİO SU İÇMİO LÜTFEN YARDIM EDERMİSİN :'(

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  19. burcu diyor ki:

    arkadaşlar ben kuşumu daha dün aldım kafese elimi sokunca çırpınmaya başlıyor bnden korkuyor en ufak seste korkuyor acaba neden ?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  20. gökberk diyor ki:

    kuşum biraz konuşacak gibi ne yaparsam en kısa sürede konuşur

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  21. gökberk diyor ki:

    kuşum konuşacak kendi kendine birşeyler demeye çalışıyor kısa sürede konuşması için ne yapmalıyım

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  22. burcu diyor ki:

    arkadaşlar ben kuşumu daha dün aldım kafese elimi sokunca çırpınmaya başlıyor bnden korkuyor en ufak seste korkuyor acaba neden ?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nar diyor ki:

      alışmamıştır

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • furkan diyor ki:

      muhabbet kuşları ürkek hayvanlardır.bu yüzden önce sana alışmalıdırlar.biraz küçük alsaydın alıştırman çok kolay olabilirdi çırpınıyor ise biraz büyük bir kuştur.sen onun için akşamları elini kafesin içine sok ve elni hiç hareket ettirmeden beklesonra elini çıkarttıktan sonra hayvanın korkusunun geçmesi için 5-10 dakika bekle daha sonra kuşunu elne al onunla konuş kaçmasın izin verme ama çok da sıkma eline aldıktan sonra onun başını okşaonunla konuş biraz kafesine geri koy bu işlemi birer gün aralıklarla 2-3 hafta tekrarla büyük ihtimal alışacaktır ama eğer alışmazsa kuşu değiştir. ama sakın kuşuna ani hareket ve korkutucu şeyler yapıyim deme yoksa kuş senin le bidaha hiç ama hiç ilgilenmeyebilir.kuşunl bol bol lgilen ve ona onu sevdiğini göster mutemlen senden önce sana yakınlaşacaktır.ama bu işlemi sessiz sakin bir yerde yapın.yalnızca sen ve kuşun bulunsun alıştıracağın yerde.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  23. derya diyor ki:

    bnm bi kuşum var 4 aylık falan ona öğrettim kelimeler cicikuş babacık aşkım cnm benim de diyo erkek aDı bıcır çok tatlı bana alışkın sarı renkte ya bi kaşındımı durmuyo acaba pire mi var yoksa tüy dökmedenmi kaşınıyo pire sipreyide aldık ne zamandır kullanıyoz ama kaaşınıyo

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  24. yiğit diyor ki:

    ya benim kuşum var 3 aylık erkek ve yanında 6 aylıkdişisi var kuşumu elime alınca ıssırıyo parmağımı koparıyo en fazla 1 dk elimtutabilirim daha 15 20 gün oldu alana onu dişiden ayırcam sizce ayırınca konuşmayı öğrenirmi

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  25. ali diyor ki:

    mhhm…benim bir muhabbet kusum var erkek 7ay dan bere hep ali diyorum yaninda ama cevap yok lütven yardim…

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  26. yiğit diyor ki:

    arkadaşlar bu işleri akşam vaya gece yapcaksınız gece korkuyolar ve daha evcil oluyorlar inanmazsanız deneyin

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  27. yiğit diyor ki:

    arkadaşlar kuşları ilk 10 gün kafesi açmıcaksınız önce alışsın bulunduğu ortam yabancı geliyo mesela siz taşındığınızda ilk geldiğinizde eve hemen alışıyomusunuz ilk günden

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  28. yiğit diyor ki:

    benden bu kdr

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  29. ali diyor ki:

    benim kusum konusior 3 ay önce aldim ben parmama kafese sokunca hemen parmama konuyor ADMINNNN SORUM VAR BEN KUSUMA KAFESDEN CIKARBILIRMIYIM ODAMDA UCURTABILIRMIYM KACARMI O BENDE….?????? cinsiyeti erkek LÜTVENN CEVAP…..

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • admin diyor ki:

      Evet alışkınsa uçurabilirsiniz.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ADMİN diyor ki:

      kuşun sana alışmış birkerre kaçmaz kaçarsada geri döner ,kaçarsa kafesi balkona koy o evini tanır mümkünse kapısında aç

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  30. yağız diyor ki:

    ya benim kuşum dişi yüzünden alışmıyo bana ve konuşmuyo bence sizcede öylemi

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  31. gönül diyor ki:

    mrb ben 3 ay once aldım kusu erkek cok ılqılenıorum elıme alamıorum ama cok urkek:S kafesının temıslıqını herqun yabıorum bı kz yemını aldık kafesten aksama kadar vermedık sonra annem elınde verdı yemı atladı elınde yedı ama hemen uctu cok urkek :( bende pek elıme alamıorum korkuorum:P nası konusturcaz bız bunu ya:D

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  32. berk diyor ki:

    admin ben yarın kuş alıcam acaba 2 tanemi veya 1 tanemi alsam ve hangi rengi önerirsin

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • admin diyor ki:

      Renk önemli değil ancak yavru olmasına ve tek olmasına dikkat edin. Çift kuş size alışmaz birbiriyle ilgilenirler.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ayşe diyor ki:

      bence 1 kuş almalısın çünkü yanıdakini sevmeyebilir ayrıca eşini kendi seçe o

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • melike diyor ki:

      ya bence 1 tane al çünki kafeslerinde yalnız olmazlarsa konuşamazlar ya da yanlış konuşurlar.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • KUŞ HASTASI diyor ki:

      1 tane almalısın yoksa kendi dilinde konuşurlar ikisi asla bizle konuşmazlar bizim gibi her renk olur ama erkek olucaksa sarı dişi olcaksa mavi beyaz tavsiye ederim

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nergiz diyor ki:

      m avi al tek renk olsun 1 tane al iki tane olursa sana alışmaz

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • bilimcocuk diyor ki:

      ben kuşumu mavi aldım ve çok tatlı bir kaç şey de biliorum
      bence mavi alın tek olsun kafesinde 2 tane olursa sevemezsiniz çiftine bağlanır ve beslemesi daha zor olur

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  33. hakan diyor ki:

    ben bügün muhabet kuşu aldımçok sevimli bir kuş konuşmasını istiyorum ama daha 1 aylık oldugunda sadece ötüyor okuyan beğensin nütfen

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  34. ismaşl diyor ki:

    en kolay ketçap kelimesini öğrenir

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  35. Bedirhan diyor ki:

    muhabbet kuşları dişimi erkekmi nasıl anlaşılır??

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nasilgen diyor ki:

      http://www.nasil.gen.tr/muhabbet-kusu-cinsiyeti-n… işte bu linkten.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ozan diyor ki:

      Galiba burnunda morluk varsa dişidir.Kuşcu bize öyle dedi ama tam bilmiyorum

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • samet diyor ki:

      gagasının üstünde morumsu bir renk varsa erkektir.. mavi is dişidir. bide erkekse elinize aldığınız da ıstırır.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • sena diyor ki:

      burnunun rengi koyuysa erkektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • furkan diyor ki:

      muhabbet kuşlarının burun deliklerinin etrafı pembe ise dişi mavi ise erkektir.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • rece diyor ki:

      burun deliklerinin olduğuyer koyu maviyse erkek pembe veya beyazssa dişiii

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • başaR diyor ki:

      gagaları morsa erkektir.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • yussif diyor ki:

      gagasının üstü.mavi.olanlar erkektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • mami diyor ki:

      hareket lerine göre erkek muhammed kusu durgun olur kız ıse daha cok oynak olur yanı yerinde durmazz oynarr

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • muhammed diyor ki:

      gagasının üstü mavi ise erkek biraz koyu kahveysede kızdır. fakat2,3 aylık olmadan burenkler oturmaz ve cinsini anlayamazsın.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • damla diyor ki:

      erkeklerde burun delikleri koyu mavi dişilerde ise beyaz büyüdükçe kahverengileşir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ali diyor ki:

      muhabbet kuşlarının burnu mavi veya koyu maviyse erkektir pempe veya kahverengiyse dişidir ok

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • halil diyor ki:

      burnu koyu renk ise erkkektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • tayfun diyor ki:

      erkek gagası mavi dişi gagası pembe olur gagasının üstü burnu

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nergiz diyor ki:

      eğer erkekse gagası mavi olur dişiyse kahverengiyeeeeee yakın bişey olur

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Açelya diyor ki:

      dişiinin burnunda azıcık mavilik vardır erkeğinkisinde ise geniş bendede 2 tane vardı yenı doqmus deildi ama 8 9 aylık vardır. yhanı ama simdi 1.buçuk yasıa girdi 1 tanesi üşümekten öldü :(

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Ahmet diyor ki:

      Dişiyse burun deliklerinin yanı kahverengi veya o renk tonlarında olur,erkekse mavi.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • hilal diyor ki:

      muhabbet kuşlarının kızmı erkek mi olduğu gagalarının renk ver şeklinden belli olur ve bu bilgileri heryerde bulabilirsin

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • fahri diyor ki:

      burnundan maviyse erkek pembe veya kahverengiyse dişidir :D

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • senanur diyor ki:

      burun deliği mavi ie erkek

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • melih diyor ki:

      erkeklerin gagasının üstü mavi ve mavi gibise erkek dişi ise reksizdir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • sena diyor ki:

      eğer kuşunuzun burnu koyu mavi mor gibi ise kuşunuz erkektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ceren diyor ki:

      burunları maviyse erkek pembe yada krem rengindeyse kız demektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ceylan diyor ki:

      burun deliklerinden anlaşılır burun deliği pembe veya kahverengi ise dişi mavi yada mor ise erkektir ikiside değilse bedirhancım o zaman o kuş kısır olabilir albino olabilirr…ben 15 yıllık kuşçuyum ona göre…

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • yasemin diyor ki:

      eğer burnunun üstündeki delikler mavi ise erkek fakat pembe veya sarı ise dişidir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • gizem diyor ki:

      gagası mawi yada gri olursa erkek ten rengi yada kahwerengi olursa kız

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • eylül karanis diyor ki:

      bedirhan sen kimsin bilmiyorum ama şöyle anlaşılır.Burnuna bak sonra kımızı gibi ise kız mavi gibi ise erkektir.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

      • FURKAN diyor ki:

        hayır beyaz ise kızdır mavili gibiyse erkektir ama şunu söliyim bazı mavili olanlar renk deyiştirir burnudaki ozaman beyaz yapar kızdır beyaz oluptak erkek olabilir mavi yapabilir yani

        Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • gamze diyor ki:

      burnunun üstündeki alan eyer pembensiyse kız mavimsiyse erkektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • admin diyor ki:

      gaga üstündeki burun deliklerinden kırmızıya yakın renkse kız mavi ise erkek olur

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nazlı diyor ki:

      gagasının üzeri mavi ise erkek

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Furkan diyor ki:

      bedirhan muhabet kuşları kızmı erkekmi şöle anlaşılır eğer burnu mavi gibiyse erkek beyaz gibiyse kızdır ama kuş alcaksan ingiliz yavrusu al çabuk öğrenir ve en iyi türdür

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • muhittin diyor ki:

      dişilerin gagası çok turuncu oluyor erkeklerin gagası koyu renkli üstü siyah altı koyu turuncu olur.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • hamza diyor ki:

      burnu maviyse erkek pembe ise dişi dir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • enes diyor ki:

      burnunun altı maviyse erkek pembe gibiyse dişi

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Eren diyor ki:

      gagası mavi olursa erkektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ömer diyor ki:

      burnu mavi ise erkektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • alis diyor ki:

      burnu maviyse dişidir başka renkse erkekdirr

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • hilal diyor ki:

      burnu koyu mavi veya morsa erkek açık kahverengiyse dişi

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • gümüş diyor ki:

      gagalarının üstündeki yer mavi ise erkek kahve rengi ise dişidir.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • maviş diyor ki:

      tabikide renkden eğer maviyse erkek sarı mor veya pembeyse ız demektir

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • demir diyor ki:

      burunlarınnın üstü maviyse erkek pembe veya beyazsa kızdır

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  36. Gökhan diyor ki:

    Sayın admin kuşumun karşısında öğretmek istediğm kelimeyi söylüyorum kelime kolay olsa gerek şştt süslü =) bi süre sonra kuşum kafasını yana eğip sanki ağzında yem var gibi çıtırdıyo bu ne demek

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  37. elif esra diyor ki:

    benim kuşum sarı benekleride yok ayrıca biraz yaşı büyük nasıl konuşturucam

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nasilgen diyor ki:

      Sarı beneklerinin olup olmaması bir şeyi değiştirmez ancak kuşunuzun yaşça büyük olması onu zor konuşturacağınız anlamına gelebilir. Yine de sabrınızı kaybetmeyin. Sonradan da konuşturabilirsiniz.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  38. Figen diyor ki:

    kuşum akşamları 10-11gibi tüylerini kabartıp ölece duruyor gün içerisinde tüyleri normal fakat dediğim saatlerde tüylerini kabartıyor, sabahları uykudan uyanıncada aynı şekilde oluyor sizce kuşum hastamı ?
    birde petshopta kafeste en hareketlisi benim kuşumdu fakat eve gelince hiç kıpırdamaz oldu çok az oldu odada uçmayı öğrendi ama kafesinden çıkmak istemiyor. ne yapmalıyım ?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Ozan diyor ki:

      Selam bende daha dün kuş aldım okudugum bilgilere göre arkadaşların ayrıldığı icin üzülmüş psikolojisi bozulmuştur.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • abdurrahman diyor ki:

      benım kusumda oleydı ozenle sectım ama toplumdan cıkıp yanlızla gelınce susuyor yem yemıyo su ıcmıyo sesını cıkarmıyo ucmuyo kafesten cıkmıyo ama aradan zaman gectıkce alısıyo sıze hele sımdı bı gorsenyanımdan hıc ayrılmıyo bazen cok sıkıcı hala getırıyor bana kalırsan bırak ole kalsın o hallerını cok arıycaksın

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • esma344456 diyor ki:

      Canım yukarıda da arkadaşımızın söylediği gibi saat 10-11 gibi kuşlar tüylerini kabartır çünkü uyumaya hazırlanır bu sorunun ceevabını biliyorum sadece iyi günler .. :)

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • furkan diyor ki:

      sen öyle bir hastalık var mı die bi araştır bulabilirsen onlar için vitaminler ilaçlar filan var onlardan yararlan.
      ama vitamin verirsen kuşun çok güzel büyür .

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Eylül diyor ki:

      arkadaşlarını özlüyordur.bnm kuşumda öyle.eğer hasta olsaydı 3 gün icerisinde ölürdü..sabredersen alışır.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nergiz diyor ki:

      o üşüdüğünden dir merak etme

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Ege diyor ki:

      bekleyin bekleyin tüm sorunlara karşın bekleyin ama siz beklemek istemezseniz bir pet shop'a ya da veterinere götürün ben tüm sorunlara karşın bekledim ama bir gün geldi kangren oldu biz onu anladık ayağını hiç yere koymuyordu tek o zaman götürdük.Ama ayağını yerden kesmiyor diye hemen veterinere götürmeyin bazen şaka yapabiliyorlar mesela benim kuşum bazen ayağını tüylerinin içine sokuyor ve beni kandırmaya çalışıyorlar.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  39. Figen diyor ki:

    kuşum 50günlük oldu adı paşa ona sürekli paşa diyorum fakat biraz ürkek
    akşamları tüylerini kabartıp ölece duruyor saat 10-11gibi tüyleri hep kabarık
    odaya bırakıyorum havada bi tur atıp kafesine giriyor ve ötmeye başlıyor başka zaman neredeyse hiç ötmüyor
    kuşum neden ötmüyor ve neden tüylerini kabartıyor ?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nasilgen diyor ki:

      Tüylerini kabartması hastalığına işaret. Onu kuştan anlayan birine götürmeniz iyi olacaktır. Çok narin hayvanlar olduklarından dolayı küçük bir rahatsızlıkta bile hayatlarını kaybedebilirler.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  40. Esra diyor ki:

    benim kuşumu aldığım 7 ay oldu ve kuşum parmağıma konmuyor sadece ıslık çalmayı öğrettim bu konuşmasını engeller mi?????

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  41. ayşe diyor ki:

    benim kuşum çiko 6 aylıktan fazla ama r bir garip sesler çıkarıyor , çok akıllı herşeyi anlıyor ve ısırıyor ısırmasını kesmek için ne yapabilirim admin?

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • furkan diyor ki:

      bi garip sesler çıkartıyorsa yakındakonuşacağına işarettir.belli ki kuşun akıllı ama yaramaz .ona pek fazla birşey yapabileceğini zannetmiyorum .o zaten kendi kendine o alışkanlığını keser senin bir şey yapmana gerek yok am kuşun büyük ihtimalle yakında konuşur.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  42. ilknur diyor ki:

    slm arkadaşlarr bende 2 gün önce bir kuş aldım 5 6 aylık cinsiyeti erkek konuşturabilirmiyim sizce ve çoook uzak duruyo elimi kafese uzattıgımda kaçıo çırpınıo ne yapmalıyım yorumlarınızı bekliyorum :)

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • furkan diyor ki:

      önce kuşu ürkütmeden elinize alın ve onun başını okşayın bu onlara sevginizi göstermenin en iyi yoludur.daha sonra elinizdeyken onunla konuşun daha sonra kafese koyun ve korkusunu atlamasını bekleyin bu işemi 2-3 hafta birer gün aralıklarla uygulayın.bu işlem akşama doğru yalnızca senin ve kuşunun olacağı bir ortamda loş ışıkta uygulaman daha iyi sonuş verir.eğer bu işlemden sonuç alamzsanız kuşu aldığınız petshopa gidip kuşu dğiştirn.ve 1-2 aylık bir kuş alın o zaman çok kolat alıştırabilirsiniz bende 1 ay önce bir kuş aldım adı boncuk çok akıllı ağzımdan su içyo dişlerimi temizliyo ve beni çok seviyo şimdide konuşturmaya çalışıorum.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • ahmet diyor ki:

      ben 4 gün sonra soktuğumda sevdim yumuşaklığını hissettim sonra aniden çok ses geldi ve sonra soktuğumda çırpınmaya başladı

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • murat diyor ki:

      kuşuna biraz izn ver odanın içinde dönsün biraz :)

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • muhammed diyor ki:

      normal daha alışmamış ama sakın elinle bir şey yedirip elinden yemesine izin verme sorna elini yem zannedip ısırıyo bana oldu

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Ayşe dilek diyor ki:

      benimde kuşum var.Bence onula güzelllce konuşarak ve güzell şeyler söyleyerek kendine alıştırabilirsin.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • serkan diyor ki:

      :( benim kuşum kız

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • seda diyor ki:

      evet konuşturabilirsin ama sabırlı olmalısın benim kuşum da erkek henüz bi kaç gün oldu alalı.:) konuşmasını istiyorsan onunla sık sık ilgilenmelisin onunla konuşmalısın zaten yukarıda da yazmış eğer erkekse konuşması daha hızlı olacaktır:)

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • nergiz diyor ki:

      eğer 5 6 aylıksa sana alışmaz cünkü o çok büyük
      bir aylık alman lazım değiştir bence kuşunu

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  43. ozan diyor ki:

    Selamun Aleyküm arkadaşlar ben kuşu dün aldım sarı renk dişi 1ay 10 günlük ama en son yakaladım öttü sonra bıraktım elimide ısırdı sonra o günden beri hic yukarı cıkmıyor hep aşşada duruyor yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  44. admin bende bi kuş var Allah seni inandırsın ben kısaltma soruyorum bana açılımını söylüyor. Del bisey ;)

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  45. ahmet diyor ki:

    selam benım birtane muhabet kuş var konuşuyor ama az konuşacakmı bıze çok alıstı cam acık olur uzmıyor

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  46. Buket diyor ki:

    benim muhabbet kuşlarım bir türlü konuşmuyor ya, çok uğraştım ama konuşturamadım :(

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  47. saime diyor ki:

    benim muhabbet kuşu mun kaç aylık oldugunu bilmiyorum ama belkide dahada buyuktur 3 aylıktan fazla olursa konusmazmı arkadaslar ne olursunuz yardım edin cewaplarınızı bekliyorum.. !! :( :::::::(

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  48. serhat diyor ki:

    benim de bir muhabbet kuşum vardı dışarı çıkmayı çok seviordu kafeste elimi nereye götürsem kafesi açacağımı sanıp hemen oraya uçuordu .benden hiç korkmazdı oysaki onu 1 hafta önce almıştım cana çok yakındı ve bir gün balkondayken elimi kafese soktum elime kondu onu severken birde kafes kapağındaki boşluktan dışarı uçtu

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  49. ÇİÇİ VE BETÜL :) diyor ki:

    ben 1 hafta önce kuş aldm kuşa öpück atmyı öğretik konuşamyor daha yavru6 aylık flndır diolar dişi adı çiçi ben onu bir türlü konşturamyorm hadi onuda geç ortama alıştı babaannem bize geldi kalmaya çiçi hiç sesi çıkmzdı ama babannem geldi onla konuştu kuş bundan sonra hiç susmdı çıldırıo babannemi görünce ona doğru gidip kafese bile tırmano meğr nasıl yaramzmış babannemle konuşunca kuşcağız birden açıldı (MAŞALLAH) hatta oynayacam die bir kere kafasını yemliğin tutunma yerine sıkıştırdı sonra kurtuldu kafes tellerini kemiriyor aynasına bağırıyor bir yukarı bi aşşa zıplıo daha neler neler NEYSE ASIL SORUM BEN ONA ÇİÇİ AŞKIM BİR TANEM CANIM PRENSESİM DİE KELİMELERİ EZBERLETMEYE ÇALIŞIOM KAÇ GÜNDE VEYA AYDA SÖYLEMEYE BAŞLAR CVP BKLİORM SAOLUN

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 1

    • muhammed diyor ki:

      betülcüm dişi kuşlar cok zor konuşur ve altı aylık diosun cok büyük yerin de olsam 1 bucuk aylık kuş alırım ama sen bilirsin

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • Hasan diyor ki:

      Saçmalık yaw bi kuş hiç insan seçer mi : )

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

    • furkan diyor ki:

      kuşun 6 aylık ve dişi ise bu biraz uzun sürebilir. örneğin benim kuşum 2.5-3 aylık onu çok çabuk kendime alıştırdım şimdi de konuşturmaya çalışıyorum ve benimkinin dişi mi erkek mi olduğunu hâla anlayamadım bu da daha 3 aylık olmadığını gösteriyor ama seninki birazdaha büyük olduğu için biraz uzun sürer benim anlatmak istediğim şu eğer kuşun konuşmayı öğrendiyse ona bi eş al
      konuştıktan sonra eş alırsan konuşmasında eksilme olmaz hemde senin kuş 2 ay sonra olgunluk dönemine giriyor muhtemelen o da eşi ie daha mutlu olacaktır ama bazen eş tutmama gib bi huyları olabiliyo.o yüzden alacağın petshopa geri getirip değiştirebilirmiyim die bi sor eş tutmazsa değiştir.

      Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0

  50. irem diyor ki:

    benim kuşum fıstık 3 aylık elden çok korkuyor onu 2 aylıkkken almıştım erkek nasıl konuşturabilirim ayrıca arkadaşlar her kuş saat 10-11 gibi tüylerini kabartır çünkü uyumaya hazırlanır yani birazdaha uyuşuk olur

    Bu yorumu beğendiniz mi? Thumb up 0 Thumb down 0



Yorum yapın